Το αυγό του Covid

Επιχειρηματικότητα + Καινοτομία

16/03/2022

Ποιος;

Η Grace O’Brien, 23 ετών, απόφοιτος του Stanford, και project manager στην Uber…

Τί;

…δημιούργησε το δικό της προϊόν vegan αυγών και το ονόμασε Peggs (από τις λέξεις plant-eggs). Το προϊόν, όπως περιγράφει η ίδια με ένα λογοπαίγνιο: “made from chickpeas, not chicks'' (φτιάχνεται από ρεβίθια, όχι κοτοπουλάκια).

Vegan eggs ''Peggs'' - ''Made from chickpeas, not chicks''Πηγή εικόνας: Instagram

Πού;

Στις ΗΠΑ.

Πότε;

Κατά τη διάρκεια της καραντίνας το 2020.

Γιατί;

H Grace τελείωσε πρόσφατα σπουδές μηχανικής και design στο Πανεπιστήμιο του Stanford. Περνώντας αρκετό χρόνο στο σπίτι λόγω τηλεργασίας, και χωρίς τις δραστηριότητες που έχουν οι νέοι άνθρωποι, η Grace ξεκίνησε το πρότζεκτ για να γεμίσει τον κενό της χρόνο “με κάτι που έχει νόημα”. Ακόμη, η ίδια διαπίστωσε πως η αγορά είχε έλλειψη από vegan υποκατάστατα αυγών.

Πώς;

Επενδύοντας δικά της χρήματα, το ποσό των 3.000 δολαρίων (περίπου 2.500 €) και με τη βοήθεια του διαδικτύου ξεκίνησε να παρασκευάζει υποκατάστατα αυγών στην κουζίνα της.

Λοιπές πληροφορίες

Τα ήδη υπάρχοντα υποκατάστατα που κυκλοφορούσαν στην αγορά είχαν σύνθετα συστατικά, κάτι που δεν την ικανοποιούσε. Ξεκίνησε το πρότζεκτ της επιθυμώντας να δημιουργήσει ένα υποκατάστατο αυγού που να παρασκευάζεται από απλά υλικά ώστε να καλύψει αυτό το κενό στην αγορά. Η αγορά των vegan αυγών, ήταν η κατηγορία με τον μικρότερο τζίρο μεταξύ των φυτικών τροφίμων.

Toν Σεπτέμβριο του 2020 ξεκίνησε. Σύντομα, ξεκίνησαν τις δοκιμές μαζί με τον σύντροφό της και δημιούργησαν ένα προϊόν με βάση τα ρεβίθια, κουρκουμά, διατροφική μαγιά, και μπαχαρικά. Το προϊόν της δεν περιέχει σόγια, που είναι το πιο βολικό συστατικό για τέτοιου είδους καινοτομικά προϊόντα. Για να μπορέσει να βελτιώσει την υφή του προϊόντος, ήλθε σε επαφή με τον χημικό μηχανικό Hugo Lisboa, ο οποίος της έδωσε την απαραίτητη τεχνογνωσία για να βελτιώσει περαιτέρω το προϊόν της.

Τον Ιανουάριο του 2021 ξεκίνησε την προώθηση του πρότζεκτ της μέσω του Kickstarter, μίας πλατφόρμας προώθησης και υποστήριξης νέων επιχειρήσεων,. Με κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και μέσω του Kickstarter κατάφερε βρεί testers για να δοκιμάσουν το προϊόν της και παράλληλα να συλλέξει το ποσό των 20.000 δολαρίων (περίπου 17.000 €). Ο στόχος της είναι να συγκεντρώσει το ποσό των 35.000 δολαρίων (περίπου 29.000€), ώστε το πρότζεκτ της να εξελιχθεί σε βιώσιμη επιχείρηση.

© Vegan Times 08-03-2021

Δημοσιεύτηκε: 08/03/2021
Ενημερώθηκε:
16/03/2022