Ένα vegan success story με γεύση παγωτού

O Ishpal και η Serina είναι ένα ζευγάρι που κατάφερε μέσω της vegan επιχείρησης που δημιούργησαν να διεκδικήσουν τη θέση τους σε μια δύσκολη αγορά. Ποια η ιστορία τους; Πώς το κατάφεραν;

Επιχειρηματικότητα + Καινοτομία

09/11/2022

Η ιστορία της επιχείρησης του Ishpal και της Serina

Ο Ishpal και η η Serina Bajaj είναι ένα ζευγάρι τριαντάρηδων από τη Μαλαισία. Το 2017, όταν απέκτησαν το πρώτο τους παιδί, ανακάλυψαν πως είχε δυσανεξία στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτό το γεγονός ενέπνευσε την Serina να πειραματιστεί ώστε να φτιάξει σπιτικό vegan παγωτό από αγνά υλικά, χωρίς γαλακτοκομικά.

Το ζευγάρι ξεκίνησε να πειραματίζεται στην κουζίνα του σπιτιού τους το 2017, όπως αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους, με συνταγές φυτικών παγωτών, στοχεύοντας να δημιουργήσουν ένα νόστιμο παγωτό που θα ήταν καλύτερο για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία της εταιρείας τους, που την ονόμασαν “Kind Kones”.

Τα παγωτά που παράγουν είναι vegan, δηλ. δεν έχουν γαλακτοκομικά, αυγά, ζελατίνη ή άλλα ζωικά. Επιπλέον, δεν περιέχουν επεξεργασμένη ζάχαρη (το βασικό γλυκαντικό είναι η ωμή ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο), ή άλλα πρόσθετα, ενώ οι περισσότερες επιλογές είναι χωρίς γλουτένη. Στόχος του Ishpal και της Serina είναι να δημιουργούν γλυκές γεύσεις, οι οποίες είναι πιο υγιεινές από τις συμβατικές που έχει συνηθίσει ο κόσμος.

Τον Μάρτιο του ίδιου έτους, προσπάθησαν να ενοικιάσουν το πρώτο τους κατάστημα σε εμπορικό κέντρο της Κουάλα Λουμπούρ. Όμως οι υπεύθυνοι του εμπορικού κέντρου έκριναν ότι ένα κατάστημα με βίγκαν παγωτά δεν θα είχε απήχηση, άρα δεν θα ωφελούσε το εμπορικό κέντρο. Εν τέλει, άνοιξαν το πρώτο κατάστημά τους σε άλλο εμπορικό κέντρο. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία τους λειτουργεί 3 καταστήματα στην Σιγκαπούρη και ένα στη Μαλαισία.

Τί vegan παγωτά και γλυκά προσφέρονται στα καταστήματα της Kind Kones;

Στα καταστήματα διαθέτουν vegan παγωτά σε διάφορες γεύσεις όπως:

  • Σοκολάτα – φουντούκι
  • Αβοκάντο – καρύδα
  • Μάνγκο – βατόμουρο

Επίσης, διαθέτουν και διάφορα βίγκαν γλυκά όπως:

  • Μπράουνις γλυκοπατάτας χωρίς αλεύρι
  • Τούρτες παγωτού και χωρίς παγωτό
  • Νο bake vegan cheesecake με φυστικοβούτυρο

Πώς πέτυχαν την ανάπτυξη της επιχείρησής τους;

Ευτυχώς η αγορά έχει διαφορετική γνώμη από εκείνη που είχαν οι υπεύθυνοι του πρώτου εμπορικού κέντρου. Η μεθοδική δουλειά και η προσήλωση στον στόχο έφεραν αποτελέσματα. Η Kind Kones εξασφάλισε δύο γύρους χρηματοδότησης: Τον Ιανουάριο του 2021 εξασφάλισε 1 εκατομμύριο δολάρια Σιγκαπούρης (περίπου 710,000€), ενώ τον Ιανουάριο του 2022 εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων Σιγκαπούρης (περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ).

Σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα, ο Ishpal ανέφερε: “Νομίζω ότι όλη η αντίληψη ήταν ότι τα φυτικά επιδόρπια θα ήταν σορμπέ και φρούτα”. Όπως φάνηκε όμως δεν είναι μόνο αυτά. Η μεγαλύτερη ανησυχία των δύο νέων επιχειρηματιών ήταν αν ένα vegan παγωτό θα μπορούσε να απευθυνθεί στο ευρύ κοινό καθώς, όπως σημειώνει η Serina, “ο βιγκανισμός τότε ήταν σχεδόν ανύπαρκτος στη Μαλαισία”.

Ο Ishpal έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και εμπόριο στο Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ της Αυστραλίας και στο Bond University στο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας. Η Serina έχει σπουδάσει επικοινωνία, μάρκετινγκ, και δημοσιογραφία στο Bond University στο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας, και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές σε δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία στο Deakin University στη Βικτώρια της Αυστραλίας. Η επαγγελματική της εμπειρία στην επιχείρηση της οικογένειάς της στον τομέα της μόδας, βοήθησε αρκετά στην ανάπτυξη της εταιρείας Kind Kones που ίδρυσε μαζί με τον Ishpal.

H απόφασή του ζευγαριού να επενδύσει πάνω από 140.000 δολάρια, τον πρώτο χρόνο, στην εταιρία Kind Kones, έφερε τελικά θετικά αποτελέσματα, καθώς οι ίδιοι συνειδητοποίησαν πως τα vegan παγωτά που παρήγαγαν δεν εξυπηρετούσαν μόνο το vegan κοινό αλλά και άτομα που είχαν αλλεργίες ή διατροφικούς περιορισμούς.

Το 2021 η επιχείρηση είχε διπλάσια έσοδα από ό,τι το 2020, και όλα δείχνουν ότι τα έσοδα του 2022 θα είναι διπλάσια από του 2021.

Οι επόμενοι στόχοι της Kind Kones

Επόμενος στόχος είναι πέρα από το δίκτυο καταστημάτων, να καταφέρουν να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους και στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε Μαλαισία και Σιγκαπούρη, ενώ παράλληλα στοχεύουν να επεκταθούν και σε άλλες χώρες της Νοτιο-Ανατολικής Ασίας, όπως την Ταϊλάνδη.

Η ανάγκη για vegan προϊόντα φαίνεται να μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο στην Ασία. Επιπλέον, η στροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα, η αναζήτηση εναλλακτικών στα τρόφιμα ζωικής προέλευσης, η κατανάλωση προϊόντων με γνώμονα τη βιωσιμότητα θα αυξήσουν στα επόμενα χρόνια τη ζήτηση για φυτοφαγικά προϊόντα. Ο Ishpal και η Serina φαίνεται να έκαναν μία δυνατή επιχειρηματική (αλλά ταυτόχρονα ηθική) κίνηση, καθώς τα προϊόντα τους ήλθαν να καλύψουν ένα κενό στην καταναλωτική αγορά της Ασίας και να αναδείξουν τα πιο υγιεινά, σε σχέση με τα συμβατικά, vegan προϊόντα.

© Vegan Times 01-11-2022

Δημοσιεύτηκε: 01/11/2022
Ενημερώθηκε:
09/11/2022