Διαφημιση

H εταιρεία Dimfil πλέον διαθέτει πιστοποιημένα vegan προϊόντα

Η εταιρεία Dimfil με περίπου 30 χρόνια ιστορίας και ευρεία γκάμα προϊόντων, πιστοποίησε πρόσφατα ορισμένα προϊόντα της με το πρότυπο Vegan Inside. H Ανδριάνα Κωνσταντοπούλου, υπεύθυνη του τμήματος Ελέγχου Ποιότητας των Τροφίμων της Dimfil μας εξηγεί πώς η φιλοσοφία της εταιρείας εναρμονίζεται με την απόφαση για vegan πιστοποίηση.

Επιχειρηματικότητα

08/08/2022
5' ανάγνωση

VeganTimes: Η εταιρεία Dimfil κοντεύει 30 χρόνια δραστηριοποίησης στον χώρο των τροφίμων με προϊόντα υψηλής αναγνωρισιμότητας. Διευκρινίστε μας πώς παράγονται τα προϊόντα που εμπορεύεστε. Πόσο δηλαδή συμμετέχετε κι εσείς στη διαδικασία παραγωγής;

Ανδριάνα Κωνσταντοπούλου: Η ΝΤΙΜΦΙΛ Α.Ε. δραστηριοποιείται από το 1996 στον χώρο των καταναλωτικών αγαθών προσφέροντας βιολογικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας. Ξεκινήσαμε με τα πιο αγνά προϊόντα της φύσης, όπως τους ξηρούς καρπούς, τα όσπρια, τα δημητριακά. Η ευρεία γκάμα των προϊόντων μας αποτελείται τόσο από προϊόντα τα οποία έχουμε συσκευάσει εμείς στις εγκαταστάσεις μας, όσο και από προϊόντα, τα οποία μας προσφέρουν οι εγκεκριμένοι προμηθευτές μας. Τα προϊόντα μας παράγονται με μεράκι και φροντίδα από συστατικά αρίστης ποιότητας. Διαλέγουμε με αίσθημα ευθύνης τις πρώτες ύλες ενώ φροντίζουμε να μας στελεχώνουν συνεργάτες με τεχνογνωσία, σύγχρονες εγκαταστάσεις, καθώς και κοινό όραμα και αξίες.

VeganTimes: Μιλήστε μας για την απόφαση να δημιουργήσετε τη σειρά βιολογικών προϊόντων Biofarma. Υπάρχει στροφή των καταναλωτών στα βιολογικά ακόμα και σήμερα;

Ανδριάνα Κωνσταντοπούλου: Η σειρά βιολογικών προϊόντων BioFarma, η οποία υπάρχει και αναπτύσσεται από την απαρχή της εταιρείας μας, δημιουργήθηκε με γνώμονα τον σεβασμό των φυσικών ισορροπιών και τη θέληση για τη μικρότερη δυνατή επέμβαση στις φυσικές διαδικασίες του οικοσυστήματος. Ταυτόχρονα, εκτός από την προστασία των φυσικών ισορροπιών, η κεντρική ιδέα ήταν να προσφέρουμε πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα, τα οποία δεν έχουν έρθει σε επαφή με συνθετικά – χημικά λιπάσματα και φυτοπροστατευτικά, δεν έχει γίνει χρήση ζιζανιοκτόνων και ορμονών, δεν έχει γίνει χρήση Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών. Το καταναλωτικό κοινό είναι πλέον πιο εκπαιδευμένο και ευαισθητοποιημένο αναφορικά με τις διατροφικές του επιλογές. Ολοένα και αυξάνεται η ζήτηση των βιολογικών προϊόντων, τα οποία αναμφίβολα αποτελούν ιδανική επιλογή τόσο για τον ίδιο τον άνθρωπο όσο και για το περιβάλλον.

VeganTimes: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας στράφηκε το καταναλωτικό κοινό σε πιο υγιεινές επιλογές – όπως για παράδειγμα τα όσπρια;

Ανδριάνα Κωνσταντοπούλου: Η πανδημία του κορωνοϊού επέφερε δραστικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας, με τα νέα δεδομένα να επηρεάζουν σημαντικά και τη διατροφική ρουτίνα μας. Ο καθένας μας, ξαφνικά, παρέμεινε πολύ περισσότερες ώρες της ημέρας στο σπίτι, με αποτέλεσμα να υπάρχει άπλετος χρόνος να αναλογιστούμε τις συνήθειές μας και να αναζητήσουμε πιο υγιεινές επιλογές, οι οποίες είναι σε θέση να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Αξιοποιήθηκαν όλοι οι διατροφικοί θησαυροί της μεσογειακής κουζίνας όπως τα όσπρια, τα λαχανικά, και τα δημητριακά.

VT: Πόσο μεγαλώνει η αγορά των vegan προϊόντων; Έχετε στοιχεία τα οποία να σας δείχνουν το μέγεθος της αύξησης;

AK: Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πρόσφατα στοιχεία, παρατηρούμε και online πως υπάρχει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση vegan προϊόντων από τους καταναλωτές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα δεδομένα που μας παρέχει η Google, όπου παρατηρούμε πως τους τελευταίους 12 μήνες στην Ελλάδα οι αναζητήσεις για vegan εστιατόρια, προϊόντα, και events έχουν αυξηθεί από 200 έως 900%. Σύμφωνα, επίσης, με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), στην Ελλάδα πλέον 200.000 άνθρωποι αυτοπροσδιορίζονται ως vegan καταναλωτές. Παρόμοιες τάσεις υπάρχουν σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, η εταιρεία Veganz που διεξήγε έρευνα σε 7 ευρωπαϊκές χώρες, υπολογίζει ότι σε μόλις 4 χρόνια διπλασιάστηκε ο αριθμός των vegan καταναλωτών σε 2,6 εκατομμύρια, ενώ και σε υπόλοιπες χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης υπάρχει αντίστοιχη αύξηση. Τα μηνύματα αυτά είναι ελπιδοφόρα για την αγορά των vegan προϊόντων.

VT: Πρόσφατα λάβατε vegan πιστοποίηση για ορισμένα προϊόντα σας με το πρότυπο Vegan Inside. Τί σας οδήγησε να πάρετε αυτήν την απόφαση για πιστοποίηση;

AK: Θεμελιώδεις αξίες μας είναι η υπευθυνότητα, η ακεραιότητα, η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας, καθώς και η σχέση ευθύνης με την κοινωνία και το περιβάλλον. Για όλους αυτούς τους λόγους, πιστεύουμε πως είναι χρέος μας να προσφέρουμε προϊόντα, τα οποία έχουν το ελάχιστο δυνατό αρνητικό πρόσημο για το περιβάλλον και το οικοσύστημα εν γένει. Πιστοποιηθήκαμε με το πρότυπο Vegan Inside ορμώμενοι από την ηθική ανάγκη μας να στηρίξουμε έμπρακτα τον vegan τρόπο ζωής και το πλαίσιο των αξιών που τον διέπει.

VT: Μία εταιρεία μπορεί να είναι αποδέκτης της καταναλωτικής ζήτησης αλλά και δημιουργός της. Για παράδειγμα εάν μία εταιρεία προωθήσει τα vegan προϊόντα της σε όλο το καταναλωτικό κοινό, και εφόσον αυτά είναι ποιοτικά, τότε τα προϊόντα αυτά θα έχουν αποδοχή από όλους - vegan και μη vegans -, και ταυτόχρονα η εταιρεία θα εξοικειώσει τους καταναλωτές με την ιδέα του βιγκανισμού. Συμμερίζεστε αυτήν την τοποθέτηση;

AK: Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στις εταιρείες. Κάποιες δημιουργούν τάσεις και άλλες απλά τις ακολουθούν. Υπό αυτήν την έννοια, η ΝΤΙΜΦΙΛ Α.Ε. πρωτοπορεί στην πρώτη κατηγορία, δημιουργώντας προϊόντα που αφουγκράζονται τις ανάγκες του καταναλωτή, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις τρέχουσες οικονομικές, ενεργειακές, και περιβαλλοντικές συνθήκες.

VT: Πολλά από τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά είναι φαινομενικά vegan. Δηλαδή ενώ θα περίμενε κανείς να είναι vegan, ψάχνοντας στα συστατικά πιθανώς να ανακαλύπτει ότι υπάρχουν εισροές που είναι ζωικής προέλευσης για παράδειγμα: E-numbers ζωικής προέλευσης, ζωικά λιπαρά, καζεΐνη ή παράγωγά της, κ.ά. Επιπροσθέτως, ο καταναλωτής δεν έχει πρόσβαση στα αφανή συστατικά, εκείνα δηλαδή που δεν αναγράφονται ή δεν περιγράφονται πλήρως στην ετικέτα. Πιστεύετε ότι αξίζει να προσπαθήσουν οι εταιρείες να μετατρέψουν τα φαινομενικά vegan προϊόντα τους σε πραγματικά vegan;

ΑΚ: Η εύρεση vegan συστατικών, τα οποία θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τις ουσίες ζωϊκής προέλευσης, αποτελεί μία πρόκληση για τους επιστημονικούς κλάδους που συνδέονται με το τρόφιμο (της τεχνολογίας τροφίμων, της χημείας τροφίμων, της γεωπονίας) αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο! Μας προξενεί ιδιαίτερη χαρά το γεγονός ότι υπάρχουν μελέτες, στις οποίες ήδη εξετάζονται αποτελεσματικοί τρόποι για να γίνει αυτή η μετατροπή.

VT: Πώς οραματίζεστε το μέλλον για την εταιρεία σας; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

ΑΚ: Οι στόχοι μας είναι να συνεχίσουμε να αποτελούμε μια εταιρεία με ηγετική θέση στον τομέα των τροφίμων που προσφέρει καινοτόμα, ασφαλή, ποιοτικά και υγιεινά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύεται ανεπιφύλακτα το καταναλωτικό κοινό. Οραματιζόμαστε να μπορούμε πάντα να προσφέρουμε εκλεκτά προϊόντα τα οποία συγχρόνως δημιουργούν την ελάχιστη δυνατή επίδραση στη φυσική ισορροπία του πλανήτη μας.

VT: Πού πωλούνται τα προϊόντα σας και με ποιους τρόπους μπορεί να τα προμηθευτεί το κοινό;

ΑΚ: Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα μας σχεδόν παντού. Διατίθενται στις μεγαλύτερες αλυσίδες supermarket, όπως Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Μασούτης, Γαλαξίας, Market-In, Θανόπουλος, e-Fresh. Είναι εύκολο να τα προμηθευτείτε, τόσο με μια βόλτα σας στα φυσικά καταστήματα, όσο και ηλεκτρονικά από τις αντίστοιχες πλατφόρμες. Για να εξοικειωθείτε με την γκάμα των προϊόντων μας, μπορείτε επισκεφθείτε και το website μας. 

© Vegan Times 27-07-2021


Ανδριάννα Κωνσταντοπούλου - Υπεύθυνη Ελέγχου Ποιότητας Τροφίμων ΝτίφμιλΗ Ανδριάνα Κωνσταντοπούλου είναι Τεχνολόγος Τροφίμων, με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην Επιστήμη και Τεχνολογία Τροφίμων, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Παράλληλα είναι υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Επί σειρά ετών, είναι υπεύθυνη του τμήματος Ελέγχου Ποιότητας των Τροφίμων της ΝΤΙΜΦΙΛ Α.Ε. με κύριο μέλημά της να διασφαλίζει ότι όλα τα προϊόντα της εταιρείας είναι αρίστης ποιότητας και πληρούν όλες τις εθνικές και ενωσιακές προδιαγραφές. Είναι αρμόδια για την εφαρμογή και παρακολούθηση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και ασφάλειας, με έμφαση στα πρότυπα FSSC 22000 και ISO 22000, την εφαρμογή των κανονισμών και νομοθετικών ρυθμίσεων, τη διαμόρφωση στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης. Υπό το πρίσμα αυτό, οραματίζεται ένα μέλλον στο οποίο η ανθρώπινη δραστηριότητα σχεδιάζεται με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.

Από την: Vegan Times
Δημοσιεύτηκε: 27/07/2022
Ενημερώθηκε:
08/08/2022