O πρώτος διαγωνισμός vegan μαγειρικής

Ο πρώτος διαγωνισμός vegan μαγειρικής είναι εδώ και ονομάζεται “It’s CompliPlated”.

Επιχειρηματικότητα + Καινοτομία

14/09/2022

Η εκπομπή είναι παραγωγή του The Food Network και έκανε πρεμιέρα στις 11 Αυγούστου 2022. Φιλοξενείται από την vegan food influencer, ηθοποιό και συγγραφέα, Tabitha Brown. Πρόκειται για την πρώτη εκπομπή του δικτύου που είναι αφιερωμένη στη vegan μαγειρική.

Ποια είναι η Tabitha Brown;

H Tabitha Brown είναι Αμερικανίδα, ηθοποιός, συγγραφέας και vegan food influencer, με περισσότερους από 8 εκατομμύρια ανθρώπους να την παρακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι vegan τα τελευταία 5 χρόνια. Το 2017 έγινε brand ambassador της Whole Foods Market, κατόπιν της viral κριτικής της σε ένα vegan σάντουιτς. Από το 2020 μοιράζεται βίγκαν συνταγές και συμβουλές μαγειρικής μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο TikTok.

O vegan διαγωνισμός μαγειρικής

To “It’s CompliPlated” παρουσιάζεται από την Tabitha Brown. Σε κάθε επεισόδιο τέσσερις σεφ συναγωνίζονται σε τρεις γύρους μαγειρικών προκλήσεων, όπου σε κάθε γύρο το πάνελ των κριτών αλλάζει, και θα πρέπει να ικανοποιήσουν τους κριτές που έχουν διαφορετικές διατροφικές προτιμήσεις ή/και περιορισμούς. Όλα όμως τα πιάτα θα πρέπει να είναι βίγκαν.

Μέσω αυτών των προκλήσεων το σόου στοχεύει να δείξει πώς γίνεται να μαγειρεύεις για μία ολόκληρη οικογένεια στην οποία μπορεί να υπάρχουν αλλεργίες ή/και διαφορετικές προτιμήσεις, κάτι που το συναντάμε συχνά στην πραγματική ζωή.

Τί σημαίνει ο διαγωνισμός για τo vegan επιχειρείν;

Ο νέος διαγωνισμός βοηθά να έρθει περισσότερο η βίγκαν διατροφή στο προσκήνιο, επηρεάζοντας έτσι τόσο τους καταναλωτές όσο και όσους ασχολούνται με την εστίαση.

Οι καταναλωτές που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό σόου εμπνέονται, πειραματίζονται, ψάχνουν, και έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να ακολουθήσουν τον vegan τρόπο ζωής.

Επιπλέον, η ανάδειξη της vegan μαγειρικής αλλά και των ανθρώπων που επαγγελματικά μαγειρεύουν vegan φαγητά ανοίγει τον δρόμο για νέες ιδέες και νέες επιχειρηματικές κινήσεις. Οι διαγωνιζόμενοι θα βρουν βήμα για να δείξουν την αξία τους, θα αποκτήσουν φήμη και κοινό, και θα μπορέσουν πιο εύκολα να κάνουν ένα επιχειρηματικό βήμα, π.χ. να ανοίξουν ένα βίγκαν εστιατόριο ή να αναλάβουν το βίγκαν μενού ενός εστιατορίου.

Με αυτόν τον τρόπο, η βίγκαν διατροφή γίνεται όλο και πιο “συνηθισμένη” και αυτό σημαίνει ότι αυξάνονται οι βίγκαν επιλογές στα εστιατόρια, στα ξενοδοχεία, και αλλού, αλλά και οι επιλογές που έχουν όλοι (όχι μόνο οι βίγκαν) οι καταναλωτές.

Άντε και στα δικά μας!

Info: Μπορείτε να παρακολουθήσετε επεισόδια του διαγωνισμού μέσω του The Food Network είτε μέσω της πλατφόρμας YouTube.

© Vegan Times 12-09-2022

Δημοσιεύτηκε: 13/09/2022
Ενημερώθηκε:
14/09/2022