Βούτυρο από κάσιους

Βούτυρο φτιαγμένο μόνο από κάσιους. Σπιτικό και αγνό, χωρίς ζάχαρη, πρόσθετα λίπη, συντηρητικά, ή αλάτι. Με πλούσια κρεμώδη γεύση. Απλά απολαυστικό!

  • Δυσκολία 1
  • Εκτέλεση 0:15'
  • γρ. 280

Υλικά

2 κούπες

κάσιους

δυνατό μπλέντερ

τίποτε άλλο

Εκτέλεση

Σε ένα μπλέντερ βάζουμε τα κάσιους τα οποία πρέπει να είναι ωμά, άψητα κι ανάλατα, και τα χτυπάμε αρκετές φορές, 30''-60'' τη φορά, μέχρι να αρχίσει να δημιουργείται ένα κρεμώδες μείγμα.

Ανάλογα με την ισχύ του μπλέντερ μας, θα χρειαστεί να το σταματήσουμε αρκετές φορές και με μία σπάτουλα να ενσωματώσουμε το μείγμα από τα τοιχώματα του μπλέντερ στο υπόλοιπο μείγμα.

Μόλις αποκτήσει ρευστή υφή είναι έτοιμο. Το βάζουμε σε ένα γυάλινο βαζάκι και το απολαμβάνουμε πάνω σε ψωμί ολικής.

Μικρά μυστικά

Πρόσεξε να...

Πρόσεξε να...

Προσαρμόσεις την ποσότητα των κάσιους ώστε να σκεπάσεις εντελώς τα μαχαίρια του μπλέντερ σου συν 4-5 εκ. παραπάνω.

Μην ξεχάσεις...

Μην ξεχάσεις...

Να χρησιμοποιήσεις στεγνά κάσιους.

Ήξερες ότι...

Ήξερες ότι...

Διατηρείται εκτός ψυγείου. Για τον λόγο αυτό τα σάντουιτς με βούτυρο από κάσιους είναι ένα ασφαλές σνακ που θα γίνει ανάρπαστο στο σχολείο.

Δοκίμασέ το κι έτσι...

Δοκίμασέ το κι έτσι...

Σαν dressing για σαλάτες, προσθέτοντας λίγο νερό, χυμό λεμονιού, 1 κ.γ. σιρόπι σφενδάμου, και 1 πρέζα αλάτι, μέχρι να γίνει λεπτόρευστο.

Διατροφικά χαρακτηριστικά:

Οι διατροφικές πληροφορίες των συνταγών είναι κατά προσέγγιση

Ίνες:

12g

ανά 2.000 θερμίδες

Νάτριο:

43mg

ανά 2.000 θερμίδες

Λίπος:

71%

των συνολικών θερμίδων του τροφίμου

Κορεσμένο Λίπος:

13%

των συνολικών θερμίδων του τροφίμου

Σάκχαρα:

Δεν περιέχει ελεύθερα σάκχαρα

Θερμίδες:

88

ανά κ.σ.

>= 25g
< 25g
<= 2000mg
> 2000mg
<= 10%
> 10%
<= 10%
> 10%
<= 10%
> 10%
Συνταγή από
Vegan Mama

Vegan από το 2007, mama από το 2009, blogger από το 2010, whole food eater από το 2012, η Vegan Mama εξειδικεύεται στη δημιουργία υγιεινών vegan συνταγών με απλά υλικά. Είναι η πρώτη (από το 2016) ελληνίδα κάτοχος του Plant Based Nutrition Certificate, του προγράμματος που δημιούργησε το T. Colin Campbell Center for Nutrition Studies σε συνεργασία με το eCornell. Τις συνταγές της μπορείτε να τις βρείτε στο blog της veganmama.gr

Αναδημοσίευση συνταγής κατόπιν αδείας.

 

Vegan Mama
Αξιολογήσεις συνταγής ({{reviewsData.length}})

Περισσότερες vegan συνταγές